11 Ocak 2019 Cuma

Zamanda yolculuk yapsak ? Nasıl olurdu ?

Zamanda yolculuk yapsak nasıl olurdu? diye beyin fırtınası yaptık. 
                               Getirdiğimiz malzemelerle bir zaman pelerini yapmaya karar verdik.








                                                        Zaman pelerinimiz artık hazır :)

 GÜLŞAH: DEDEMİN YANINA GİTMEK İSTERDİM ...
 OĞUZ: UZAYDA MARSI GÖRMEK İSTERDİM...
RÜZGAR ADA : KUKLA SİNEMASINA GİTMEK İSTERDİM ...
 ELA: ÇÖLE GİTMEK İSTERDİM...
 CAN AHMET : DEDEMİ GÖRMEK İSTERDİM...

 AYŞE :ATATÜRK' LE DIŞARIDA DOLAŞMAK İSTERDİM...
 AZİZ RÜZGAR: KÖYE GİTMEK İSTERDİM ...
 EYLÜL : DİNAZORLARI GÖRÜP RESİMLERİNİ ÇEKMEK İSTERDİM...
 ZEYNEP : ANNEMİN BABAANNESİNİ GÖRMEK İSTERDİM...
 POYRAZ: ANNEMİN BABASINI GÖRMEK İSTERDİM... 
YİĞİT : TAŞ DEVRİNİ GÖRMEK İSTERDİM...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder